Automatizirani skladišni uređaji - Kardex

Vertikalni podizni moduli - Kardex Shuttle

Kardex shuttle-ovi su vertikalni automatski modularni uređaji opremljeni modernim elektroničkim upravljačkim sustavom koji rade na principu “roba ili dokument k djelatniku”. Sastoje se od dvije paralelne kolone s policama, na kojima se skladišti roba, te središnjeg prolaza za dizalo (shuttle/extractor) koje vrši odlaganje, izuzimanje i transport polica (tablara).

Uređaji koriste raspoloživi prostor od poda do stropa što omogućuje uštedu do 85% površine „skladišta“.

Modularni način gradnje omogućuje prilagodbu svakoj visini do 30 m s visinskim korakom od 100 mm. Pristup robi je jednostavan i brz na ergonomski definiranom radnom otvoru.

U odnosu na statičku opremu i organizaciju, ostvaruje se dinamički sustav s idealnim principom "Roba k Čovjeku" => radnici obavljaju komisioniranje na stacionarnim mjestima, dok se materijal doprema na ergonomski prihvatljivu visinu - nema praznog hoda radnika (70% vremena u klasičnim izvedbama otpada na hod do pozicije).

Svaki SHUTTLE uređaj može se koristiti kao samostalni samostojeći sustav.

Sastavljanjem više pojedinačnih uređaja u niz, može se dobiti skladište koje radi na principu kao visoko regalni skladišni sustav s nizom prednosti.

Pri tome se mogu koristiti različite metode i strategije skladištenje, kao što su:

• FIFI/LIFO strategija skladištenja
• skladištenje s fiksnim lokacijama
• skladištenje s promjenljivim lokacijama uz optimiranje visine skladištenja
• upravljanje slobodnim skladišnim mjestima
• upravljanje s više mjesta

Samonosiva konstrukcija uređaja ima veliku stabilnost, omogućuje miran rad i dug životni vijek, te beskompromisnu sigurnost osoba i uskladištene robe.

U jednom uređaju moguće je kombinirati tablare različitih namjena i nosivosti. Tablari mogu biti opremljeni s pregradama, kutijama (kartonskim, plastičnim ili metalnim) za raznu robu. Visina robe na tablarima može biti od 50 mm do 730 mm.

Nosivost polica iznosi 250 – 1000 kg, a u jedan uređaj može se uskladištiti do 60 tona razne robe.

Uređaj može imati do 6 radnih otvora. Kod uređaja, koji se protežu kroz više etaža, moguće je po želji integrirati više radnih otvora s prednje ili stražnje strane uređaja.

Kod izmijenjenih uvjeta moguće je uređaj rastaviti i preseliti na novu lokaciju i prilagoditi novim zahtjevima.

Područje primjene Kardex Shuttle uređaja:
  • Skladište alata
  • Međufazno skladište
  • Skladište rezervnih dijelova
  • Skladište gotove robe
  • Montažne linije
  • Prijem robe
  • Distributivni centri
  • Komisioniranje robe
  • Vertikalni transport i sl.
Prednosti Kardex Shuttle uređaja:
  • Ušteda prostora

    Omogućuje ekstremno visoki kapacitet skladištenja na maloj skladišnoj površini. To omogućuje visoki stupanj popunjenosti uređaja.

  • Ušteda vremena

    Kratko vrijeme dohvata dokumenata ili robe.

  • Zaštita robe i/ili dokumenata

    Važni artikli i/ili dokumenti zaštićeni su od prljanja, prašine i neovlaštenog pristupa.

  • Poboljšana ergonomija

    Radni otvor je u ergonomski povoljnom položaju, tako da se rad odvija uz dobru vidljivost u području dohvata, bez potrebe za saginjanjem ili hodanjem, kod uzimanja i odlaganja pojedinog artikla ili dokumenata.

  • Fleksibilnost i prilagodljivost

    Svaki Shuttle može se prilagoditi specifičnim potrebama i željama korisnika.
    Bilo da je u pitanju raspoloživi prostor, kapacitet, veličina skladišnih i transportnih spremnika te namjena uređaja.

Automatizirani skladišni uređaji - Kardex

Vertikalni podizni moduli - Kardex Shuttle

Kardex shuttle-ovi su vertikalni automatski modularni uređaji opremljeni modernim elektroničkim upravljačkim sustavom koji rade na principu “roba ili dokument k djelatniku”. Sastoje se od dvije paralelne kolone s policama, na kojima se skladišti roba, te središnjeg prolaza za dizalo (shuttle/extractor) koje vrši odlaganje, izuzimanje i transport polica (tablara).

Uređaji koriste raspoloživi prostor od poda do stropa što omogućuje uštedu do 85% površine „skladišta“.

Modularni način gradnje omogućuje prilagodbu svakoj visini do 30 m s visinskim korakom od 100 mm. Pristup robi je jednostavan i brz na ergonomski definiranom radnom otvoru.

U odnosu na statičku opremu i organizaciju, ostvaruje se dinamički sustav s idealnim principom "Roba k Čovjeku" => radnici obavljaju komisioniranje na stacionarnim mjestima, dok se materijal doprema na ergonomski prihvatljivu visinu - nema praznog hoda radnika (70% vremena u klasičnim izvedbama otpada na hod do pozicije).

Svaki SHUTTLE uređaj može se koristiti kao samostalni samostojeći sustav.

Sastavljanjem više pojedinačnih uređaja u niz, može se dobiti skladište koje radi na principu kao visoko regalni skladišni sustav s nizom prednosti.

Pri tome se mogu koristiti različite metode i strategije skladištenje, kao što su:

• FIFI/LIFO strategija skladištenja
• skladištenje s fiksnim lokacijama
• skladištenje s promjenljivim lokacijama uz optimiranje visine skladištenja
• upravljanje slobodnim skladišnim mjestima
• upravljanje s više mjesta

Samonosiva konstrukcija uređaja ima veliku stabilnost, omogućuje miran rad i dug životni vijek, te beskompromisnu sigurnost osoba i uskladištene robe.

U jednom uređaju moguće je kombinirati tablare različitih namjena i nosivosti. Tablari mogu biti opremljeni s pregradama, kutijama (kartonskim, plastičnim ili metalnim) za raznu robu. Visina robe na tablarima može biti od 50 mm do 730 mm.

Nosivost polica iznosi 250 – 1000 kg, a u jedan uređaj može se uskladištiti do 60 tona razne robe.

Uređaj može imati do 6 radnih otvora. Kod uređaja, koji se protežu kroz više etaža, moguće je po želji integrirati više radnih otvora s prednje ili stražnje strane uređaja.

Kod izmijenjenih uvjeta moguće je uređaj rastaviti i preseliti na novu lokaciju i prilagoditi novim zahtjevima.

Područje primjene Kardex Shuttle uređaja:
  • Skladište alata
  • Međufazno skladište
  • Skladište rezervnih dijelova
  • Skladište gotove robe
  • Montažne linije
  • Prijem robe
  • Distributivni centri
  • Komisioniranje robe
  • Vertikalni transport i sl.
Prednosti Kardex Shuttle uređaja:
  • Ušteda prostora

    Omogućuje ekstremno visoki kapacitet skladištenja na maloj skladišnoj površini. To omogućuje visoki stupanj popunjenosti uređaja.

  • Ušteda vremena

    Kratko vrijeme dohvata dokumenata ili robe.

  • Zaštita robe i/ili dokumenata

    Važni artikli i/ili dokumenti zaštićeni su od prljanja, prašine i neovlaštenog pristupa.

  • Poboljšana ergonomija

    Radni otvor je u ergonomski povoljnom položaju, tako da se rad odvija uz dobru vidljivost u području dohvata, bez potrebe za saginjanjem ili hodanjem, kod uzimanja i odlaganja pojedinog artikla ili dokumenata.

  • Fleksibilnost i prilagodljivost

    Svaki Shuttle može se prilagoditi specifičnim potrebama i željama korisnika.
    Bilo da je u pitanju raspoloživi prostor, kapacitet, veličina skladišnih i transportnih spremnika te namjena uređaja.

Tehničke karakteristike

Vanjske dimenzije Dimenzije tablara Nosivost tablara
dužina: 1.580 – 4.380 mm dužina: 1.250 – 4.050 mm 250 – 1000 kg
dubina: 2.312 – 4.292 mm dubina: 610 – 1.270 mm
visina: 2.550 – 30.050 mm visina: 50 – 100 mm

Video

Česta pitanja

Način i cijena dostave robe?

Robu možemo dostaviti na adresu klijenta, a cijena ovisi o lokaciji i količini robe. Dostava se naplaćuje dodatno prema cijeniku dostavne službe i nije uključena u cijenu proizvoda.

Robu (proizvode) možete i osobno preuzeti na skladištu Primat Logistike, u tom slučaju ne postoji dodatni troškovi dostave robe.

Koje su mogućnosti plaćanja i kako se plaćanje vrši?

Primat Logistika izdaje ponudu klijentu, na temelju čega se vrši uplata. Nemamo mogućnost plaćanja gotovinom ili karticama u poslovnici Primat Logistike, nego isključivo bankovnom transakcijom na temelju izdane ponude.

Koji su rokovi isporuke?

Rokovi isporuke su uvijek navedeni u ponudi.

Za robu sa zalihe, rok isporuke je kraći, dok robu koju tek treba proizvesti, rok određuje vrijeme koje je potrebno za proizvodnju.

Dostavna služba dostavlja preuzetu robu sa skladišta Primat Logistike u roku od 24-72 sata.

Dostavlja li se proizvod u montažnom ili demontažnom stanju?

Podatak o načinu isporuke proizvoda u montažnom ili demontažnom stanju, uvijek je naveden na ponudi.

Većinom se proizvodi dostavljaju montirani, uz nekoliko iznimaka za proizvode koji se zbog gabarita ili opasnosti od oštećenja ne mogu transportirati montirani (npr. regali, krevet na kat, itd.).

Također u slučaju kada klijent želi hitno pokupiti robu na skladištu Primat Logistike i nema vremena čekati da se proizvodi montiraju, vrši se isporuka u demontažnom stanju.

Gdje se proizvodi mogu vidjeti uživo?

Primat Logistika je veleprodaja, stoga nemamo klasičnu maloprodajnu poslovnicu.

U sklopu skladišta i upravne zgrade, na adresi Zastavnice 11, 10 251 Hrvatski Leskovac, prema dogovoru i najavi u periodu od 7.30-15.30 sati moguće je doći u showroom i pogledati određene proizvode (imamo više od 500 proizvoda i ne držimo sve u showroom-u).

Najave za posjet showroom-u možete obaviti putem broja: +385 1 5551 255 ili na e-mail info@primatlogistika.hr.

Sva pitanja
Mogućnost dostave
Vrhunska kvaliteta
Brza isporuka
Servisna podrška

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke
Odbijam Prihvaćam sve PRIHVAĆAM