Servis i održavanje

Servis i održavanje

Primat Logistika pruža usluge servisa i održavanja Vaše opreme i otklanjanja kvarova na automatiziranim skladišnim i arhivskim uređajima, sigurnosnoj opremi i opremi za označavanje. Naš tim stručnjaka s višegodišnjim iskustvom pouzdano će i u kratkom roku otkloniti kvar na Vašoj opremi.

Primat Logistika pruža usluge servisa i održavanja Vaše opreme unutar čega spadaju:

  • Održavanje opreme
  • Popravaka (servisa) opreme
  • Narudžbe i dostave rezervnih dijelova i materijala.

Održavanje

Primat Logistika nudi tvrtkama mogućnost sklapanja ugovora o održavanju skladišne opreme i sustava, gdje se naši djelatnici obvezuju u kratkom roku ukloniti bilo kakav kvar na uređaju/opremi. Također održavanje uključuje perodične preventivne preglede uređaja i opreme, kako bi se spriječio veći kvart ili šteta na opremi.

Popravci (servis)

Skladišni uređaji i sustavi

Servisni odjel Primat Logistike u mogućnosti je izvršiti popravak na području cijele Hrvatske i regije, odnosno ukloniti kvar na uređaju po zaprimljenom pozivu. Za prijavu kvara potrebno je kontaktirati nas na broj +385 1 5551 250 ili na e-mail servis@primatlogistika.hr.

Sigurnosna oprema

Neispravni sefovi, odnosno brave često mogu zadati probleme vlasnicima sefova kako bi zaštitili svoje vrijednosti ili došli do istih u slučaju blokiranja brave. Naši djelatnici obučeni su za popravke na sigurnosnoj opremi: sefovi, kase, sigurnosni i vatrootporni ormari i slično. U mogućnosti smo brzo dijagnosticirati problem i isti ukloniti, kako bi se sef mogao otvoriti i/ili nesmetano koristiti.

Narudžba i dostava rezervih dijelova

Za Kardex uređaje u mogućnosti smo isporučiti originalne rezervne dijelove za servis i održavanje. Osim toga, u ponudi imamo veliki broj  rezervnih dijelova za skladišne i arhivske uređaje te sigurnosnu opremu (brave). Zatražite neobvezujuću ponudu i uvjerite se u najbolji omjer cijene i kvalitete koju nudi Primat Logistika.

Primat Logistika je ovlašteni serviser Kardex uređaja i posjeduje Kardexov certifikat za otklanjanje kvarova na Kardex uređajima. Naše osoblje također nudi usluge edukacije pravilnog rukovanja Kardexovih automatiziranih skladišnih uređaja kako bi uređaji što duže radili bez kvara.

Osim toga, Primat Logistika educirati će Vaše osoblje prilikom svake kupnje novog uređaja.

Što sve servisiramo i održavamo?

  • automatizirani skladišni uređaji Kardex
  • automatizirani skladišni sustavi
  • transportni skladišni sustavi
  • oprema za paletizaciju i omatalice
  • oprema za označavanje (etiketirke, pisači, skeneri, pakirke)
  • arhivski pokretni regali
  • sigurnosna oprema (sefovi, sigurnosni  i vatrootporni ormari, kase)
  • svu drugu naprednu skladišnu opremu i sustave

Kontakt servisa i radno vrijeme

Odjel servisa dostupan je na broj +385 1 5551 250 ili na e-mail servis@primatlogistika.hr.

Redovno radno vrijeme je od ponedjeljak - petak od 7.30 do 15.30 sati.

U slučaju hitnosti, na navedeni broj telefona možete nas kontaktirati i izvan redovnog radnog vremena, a Vaš će poziv zaprimiti i obraditi dežurni djelatnik iz odjela servisa.

Mogućnost dostave
Vrhunska kvaliteta
Brza isporuka
Servisna podrška

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke
Odbijam Prihvaćam sve PRIHVAĆAM